Nejčastější otázky k nákupu

 
 
Úvod > Nejčastější otázky
 
 
 

Nejčastější otázky (FAQ)

 

Objednávky


  • Jak si můžu u Vás zboží objednat ?
    Nejsnažší a nejrychlejší cesta je on-line přímo přes náš e-shop. V případě, že si nevíte rady, nebo se vyskytne technický problém, vaše objednávky rádi vybavíme i formou e-mailu, či prostřednictvím našeho kontaktního centra, ktoré je vám k dispozici 7 dní v týdnu.
     
  • Hobby nebo Profi dres?
    Hobby dresy jsou zákazníkem nejoblíbenejší a doporučujeme jejich koupi sportovcům, kteří ročně najezdí míň než 3000km. Hobby dres obsahuje gelovou vložku a je složený z elastanu a polyesteru.
    Profi dresy jsou vyrobeny profesionálními výrobci sportovního oblečení a jsou složeny z nejmodernějších materiálů.
     
  • Jak zjistím svoji velikost?
    Prosím, před každým nákupem o kontrolu naši vekostní tabulky. Když si nebudete jisti, můžete se obrátit na naše kontaktní centrum, rádi vám poradíme.
     
  • Smí se kombinovat velikosti v cyklosetech?
    Ano, je to možné. Stačí když vaši preferenci uvedete do poznámky v objednávce.
     
  • Můžu si u Vás zboží vyskoušet, resp. poskytujete osobní odběr?
    V případě, že máte chuť, čas, nebo pochybnosti o svoji velikosti, je možné si dohodnout i osobní setkání a zboží si přijdete vyskoušet k nám a bude-li na sklade bude vám nabídnut i k přímému odběru. Prosím před návštevou kontaktujte naše kontaktní centrum, kde si dohodnete termín návštěvy a náš personál se vám bude věnovat. 
     
  • Kdy obdržím zboží?
    Zboží, budete mít doma následující pracovní den, nejpozději do dvou pracovních dnů. Dodací doba pro profi sety je 5-8 pracovních dnů od přijetí platby, resp. potvrzení objednávky na dobírku, ale může to být i dříve.
     
  • V jakém případě mám dodání zboží zadarmo?
    V případe vaší objednávky nad 3000 Kč.
      
  • Je možné platit zboží převodem z účtu?
    Ano, tuto možnost můžete využít.

 

Reklamace a výměny


  • Jak nejlíp řešit reklamaci?
    Vždy je potřebné poslat na naši mailovou adresu vyplněný reklamační formulář. Přesný reklamační postup a podmínky uplatňení reklamace najdete zde.
     
  • Jaké jsou důvody a podmínky pro výměnu zboží?
    Zboží můžete vyměnit z důvodu výměny velikosti nebo z důvodu naší chyby při odesílání zboží. Při setech můžete zaslat část (nohavice/dres) nebo celý set. Přesné podmínky pro výměnu najdete zde.
     
  • Kam adresovat výměnu?
    Výměny nám prosím zasílejte na adresu:
    Cycling sport s.r.o.
    Za koníčkom 1-D
    902 01 Pezinok
     
  • Když mi objednané zboží nevyhovuje, do kdy ho musím odeslat nazpět a kdo hradí poštovné?
    Když skutečně dojde k takové situaci, máte možnost zboží bezplatně vrátit do 7 dní po jeho obdržení. Zboží musí být schopné následujíciho prodeje, to znamená: zabalené v originálním obalu s originálními vysačkami, nenosené a nepoškozené. Viac.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze