Nejčastější otázky k nákupu

 
 
 
  • info@proficyklodresy.cz
  • 00420 728 486 951 (9:00 - 16:00)
  • 00420 570 075 476
 
 
 
Úvod > Nejčastější otázky
 
 
 

Nejčastější otázky (FAQ)

 

Objednávky


  • Jak si můžu u Vás zboží objednat ?
    Nejsnazší a nejrychlejší cesta je on-line přímo přes náš e-shop. V případě, že si nevíte rady, nebo se vyskytne technický problém, vaše objednávky rádi vybavíme i formou e-mailu, či prostřednictvím našeho kontaktního centra, které je vám k dispozici 7 dní v týdnu.
     
  • Hobby nebo Profi dres?
    Hobby dresy jsou zákazníkem nejoblíbenější a doporučujeme jejich koupi sportovcům, kteří ročně najezdí miň než 3000km. Hobby dres obsahuje gelovou vložku a je složený z elastanu a polyesteru. Profi dresy jsou vyrobeny profesionálními výrobci sportovního oblečení a jsou složeny z nejmodernějších materiálů.
     
  • Jak zjistím svoji velikost?
    Prosím, před každým nákupem o kontrolu naši vekostní tabulky. Když si nebudete jisti, můžete se obrátit na naše kontaktní centrum, rádi vám poradíme.
     
  • Smí se kombinovat velikosti v cyklosetech?
    Ano, je to možné. Stačí když vaši preferenci uvedete do poznámky v objednávce.
     
  • Můžu si u Vás zboží vyzkoušet, resp. poskytujete osobní odběr?
    V případě, že máte chuť, čas, nebo pochybnosti o svoji velikosti, je možné si dohodnout i osobní setkání a zboží si přijdete vyzkoušet k nám a bude-li na sklade bude vám nabídnut i k přímému odběru. Prosím před návštěvou kontaktujte naše kontaktní centrum, kde si dohodnete termín návštěvy a náš personál se vám bude věnovat.
     
  • Kdy obdržím zboží?
    Zboží, budete mít doma následující pracovní den, nejpozději do dvou pracovních dnů. Dodací doba pro profi sety je 5-8 pracovních dnů od přijetí platby, resp. potvrzení objednávky na dobírku, ale může to být i dříve.
  • V jakém případě mám dodání zboží zadarmo?
    V případe vaší objednávky nad 3000 Kč.
      
  • Je možné platit zboží převodem z účtu?
    Ano, tuto možnost můžete využít.

 

 

Reklamace a výměny


  • Jak nejlíp řešit reklamaci?
    Vždy je potřebné poslat na naši mailovou adresu vyplněný reklamační formulář. Přesný reklamační postup a podmínky uplatnění reklamace najdete zde.
     
  • Jaké jsou důvody a podmínky pro výměnu zboží?
    Zboží můžete vyměnit z důvodu výměny velikosti nebo z důvodu naší chyby při odesílání zboží. Pokud máte zájem o jiný rozměr nebo model, musíte přejít postupem vrácení - poslat nám produkty zpět, my Vám za zboží vrátíme peníze a proveďte novou objednávku.

    Při setech je třeba vrátit celý set. Přesné podmínky pro výměnu najdete na zde.
     
  • Kam adresovat výměnu?
    Výměny nám prosím zasílejte na adresu:
    FROGMAN - cycling sport 331
    Rybníky IV 738
    760 01 Zlín
     
  • Když mi objednané zboží nevyhovuje, do kdy ho musím odeslat nazpět a kdo hradí poštovné?
    Když skutečně dojde k takové situaci, máte možnost zboží bezplatně vrátit do 14 dní po jeho obdržení. Zboží musí být schopné následujícího prodeje, to znamená: zabalené v originálním obalu s originálními visačkami, nenošené a nepoškozené. Více.

 

 

Slevové kupóny


  • Jak uplatniť slevový kupón?

    Vybete si zboží, vložte ho do košíku a pokračujte následovně:

  1. v pravém horním rohu stránky klikněte na obrázek košíku,
  2. do pole na levé straně vložte kód kupónu,
  3. potvrďte tlačítkem Odeslat (hodnota kupónu bude ihned odečtena),
  4. objednávku dokončíte přes tlačítko Pokladna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze