Reklamace

 
 
Úvod > Reklamace
 
 
 

Při obdržení zásilky, která obsahuje:

  • poškozené zboží,
  • jiné než objednané zboží,
  • některé části chybí

nás bezodkladně kontaktujte. Reklamace musí být vybavena v zákonné lhůtě 30-ti kalendářních dnů. Lhůta pro vybavení reklamace začíná následující den po doručení reklamační zádosti. 

Návrh řešení reklamace

  1. vyplňte, prosím, reklamační formulář
  2. do 2 - 3 dní od přijetí všech požadovaných podkladů budete o výsledku reklamace informováni telefonicky nebo e-mailem 
  3.  v případě akceptace reklamace obdržíte Návrh řešení reklamace

 

Věříme, že každý vzniknutý problém vyřešíme v krátkém čase k Vaší maximální spokojenosti!

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze